jak długo stosowactabletki na menopauzę

  • stomatologia estetyczna warszawa
  • terminal promowy swinoujscie ystad
  • worldunlocks calculator v4 4
  • nawozy sztuczne do truskawek
  • rockxp4;jak;aktywowac
  • nekrologi-warszawa
  • dygant zdjcia
  • lpt windows xp
  • Blaupunkt Lubeck CC20
  • Linki

     

    top trendy

    Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


     




    Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

    Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



    Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

    Temat: Amazonit
    " />Amazonit




    "Starożytni nazywali go kamieniem młodości, jako że podobno odmładzał tych, którzy nosili go bezpośrednio na skórze i sprawiał, że długo zachowywała ona jędrność i ładny wygląd.

    Współcześni Litoterapeuci polecają go również kobietom, zwłaszcza w okresie menopauzy, gdyż systematyczne noszenie go ułatwia zachowanie równowagi wapniowej w organizmie i stymuluje system nerwowy. Mija podobno dzięki temu skłonność do irytacji oraz tzw. warów, czyli uderzeń gorąca i wypieków na twarzy.

    Można go również - podobnie jak ametyst - wkładać do kremów i wazeliny na 48 godzin, a potem wyjąć i stosować je do masowania skóry. Może być używany do medytacji, aby wznieść nas ponad własne Ja i lepiej połączyć się ze sferą ducha. Jeśli obawiasz się doświadczeń z wychodzeniem z ciała, amazonit może złagodzić ten strach. Jeśli ktoś jest śmiertelnie chory, energie amazonitu będą dla niego niezwykle korzystne. Oddziałuje na czakram "trzeciego oko" i korony. Związany jest z żywiołami powietrza i Ziemi.

    Amazonit ułatwia pozbycie się smutku i przygnębienia poprzez przetworzenie ich w czynnik sprzyjający twórczości.

    Otwiera komunikację między ciałem emocjonalnym i eterycznym. Ułatwia wyrażanie emocji w celach leczniczych i dla rozwiązania problemów emocjonalnych. Sprzyja koncentracji. Pomaga w realizacji i pomyślnym zwieńczeniu dawnych projektów.

    Jest pożyteczny dla pisarzy, muzyków, tancerzy, malarzy i rzeźbiarzy.

    Amazonity są chętnie noszone przez hazardzistów, ponieważ przyciągają szczęście finansowe. Mogą być używane przez każdego, kto zdecyduje się na duże ryzyko, by odnieść spektakularny sukces."



    http://sklep.tarotnet.pl/index.php
    Źródło: taniekserowanie.home.pl/forumezo/viewtopic.php?t=1678



    Temat: Okres
    Nie strasz mnie, ja nie mogę żadnych terapii hormonalnych stosować, nie wiem jak będzie, gdy przyjdzie mi czas menopauzy! A to wcale nie tak długo!
    Źródło: forum.dieta-dukan.pl/viewtopic.php?t=438


    Temat: Co jeść, by nie dokuczały bóle głowy
    Częściej cierpią na nie kobiety niż mężczyźni. Wiele z nas wie, jak uciążliwy bywa ból głowy. Spróbujmy ratować się dietą! Ekspert radzi, jak skutecznie uniknąć dolegliwości lub je złagodzić.

    Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, że ból głowy może być spowodowany przez niewłaściwą dietę. Dolegliwości mogą być wywołane nawet drobnymi "grzeszkami" żywieniowymi. Takie kłopoty mogą nas omijać. Wystarczy na co dzień dbać o prawidłową dietę oraz przestrzegać zasad zdrowego odżywiania.

    Ekspert udziela wskazówek, jak uniknąć dolegliwości i jak sobie radzić, gdy ból się pojawi. Podpowiada też, jakie produkty mogą być szczególnie zalecane.

    Zdarza się jednak, że ból głowy jest wyjątkowo dokuczliwy i towarzyszą mu inne dolegliwości - nudności, wymioty, zawroty głowy, duża wrażliwość na światło. To migrena! Ta przypadłość to również kobieca "specjalność". Aż 70 proc. osób cierpiących na bóle migrenowe to kobiety! Przyczyny tej choroby nie są dokładnie znane. Wiadomo jednak, że migrenę mogą wywoływać niektóre pokarmy i napoje.

    Nasz dietetyk podpowiada, jakie produkty mogą być odpowiedzialne za tego rodzaju bóle głowy. Radzi też, jakie zalecenia dietetyczne powinny stosować osoby, którym dokucza migrena.

    Przyczyna bólu głowy

    • Nie jadamy śniadań - Po nocy spada poziom cukru we krwi. Gdy rano nic nie zjemy, mamy np. zawroty głowy.

    Wskazówki dietetyczne
    Śniadanie powinno być pożywne i urozmaicone. Pierwszy posiłek musi dostarczać organizmowi węglowodanów złożonych, białka oraz witamin. Taki zestaw składników w pożywieniu zapewni nam na długo energię do pracy, zapobiegnie napadom głodu i senności w ciągu dnia.

    l Kaloryczność śniadania powinna wynosić 250-400 kcal.

    Produkty polecane
    Pieczywo pełnoziarniste, chleb razowy, grahamki, płatki zbożowe, musli;
    produkty białkowe: chuda wędlina i nabiał;
    warzywa i owoce.

    • Pijemy za mało płynów - Odwodnienie jest przyczyną osłabienia, rozkojarzenia, ogólnego zmęczenia.

    Wskazówki dietetyczne
    Dziennie należy wypijać 1,5-2 l płynów. Jeśli ciężko pracujemy fizycznie lub jest gorąco, tę dawkę należy zwiększyć do 2,5-3 litrów. Płyny to nie tylko napoje, ale też np. zupy. Sporo płynów zawierają również soczyste owoce.

    Trzeba jednak unikać kalorycznych napojów, mocno słodzonych i tłustych (np. pełnego mleka, śmietanki).

    Produkty polecane
    Woda mineralna, np. 2-3 szklanki;
    herbata zielona, owocowa, ziołowa;
    soki owocowe i warzywne (szklanka świeżego zawiera tylko 100-150 kcal, a dostarcza dużo witamin i składników mineralnych).

    • Jemy zbyt dużo łakoci - Grożą nam zaburzenia poziomu cukru we krwi. Objawiają się osłabieniem i omdleniami.

    Wskazówki dietetyczne
    Należy zwłaszcza wystrzegać się spożywania produktów, które zawierają cukier rafinowany i tłuszcz, czyli tortów i ciastek z kremem, wafelków, cukierków nadziewanych, batonów, deserów lodowych.
    l Najlepiej zrezygnować ze słodkiego, białego pieczywa, rogali i bułek maślanych, i zastąpić je ciemnym.

    Produkty polecane
    Nisko słodzone dżemy i konfitury, miód naturalny;
    płatki z dodatkiem suszonych owoców, chleb na miodzie;
    słodkie owoce - jabłka, gruszki, mandarynki, winogrona.

    • Jadamy tłusto i dużo solimy - Grozi nam podwyższone ciśnienie (mamy kołatanie serca i kłopoty ze snem).

    Wskazówki dietetyczne
    Należy zrezygnować z produktów zawierających dużo "ukrytej" soli, zwłaszcza wędzonych wędlin, konserw, serów żółtych, produktów typu "fast food" (frytek, hamburgerów, pizzy), a także słonych paluszków, czipsów i krakersów.

    Trzeba unikać obfitych i tłustych posiłków. Nadmiar tłuszczu w diecie też wpływa na podwyższenie ciśnienia tętniczego.

    Produkty polecane
    Ryby i chude mięso bez skóry, doprawiane ziołami;
    nabiał i napoje mleczne o obniżonej zawartości tłuszczu;
    owoce i warzywa zawierające potas, np. pomidory i banany.

    Gdy dokucza migrena - To najczęściej samoistny (niespowodowany przez inną chorobę) jednostronny ból głowy. Czasami migreny można uniknąć, rezygnując z niektórych produktów lub przynajmniej złagodzić dolegliwości dietą.

    Najczęstsze przyczyny

    U pań migreny są spowodowane zazwyczaj takimi przyczynami jak: stres i brak snu, wahania hormonalne przed miesiączką i w okresie menopauzy oraz skoki ciśnienia atmosferycznego.

    Jednak u wielu osób migrenę mogą sprowokować niektóre produkty żywnościowe. Najlepiej wykluczyć je z jadłospisu.

    Produkty zakazane
    Napojami, które najczęściej wywołują migrenę są kawa i czerwone wino. W winie występują polifenole powodujące te bóle głowy. W kawie jest kofeina, która wywołuje skurcz naczyń krwionośnych w korze mózgowej, a następnie szybkie, lecz tym samym bolesne ich rozszerzenie.

    Migrenę mogą powodować inne produkty z kofeiną, np. cola i czekolada. Także żółte sery, orzeszki oraz owoce cytrusowe - a dokładnie zawarte w nich aminokwasy i konserwanty są odpowiedzialne za bóle migrenowe.

    Uwaga! Migrena pojawia się 2-3 godziny po zjedzeniu produktu.

    Zalecenia dietetyczne
    Nie należy łączyć w jednym posiłku produktów, które mogą wywoływać migrenę (np. kawy z czekoladą).Osoby, które często mają migrenę, powinny unikać łączenia w jednym posiłku tłuszczów i białka z węglowodanami. Np. pieczywa nie powinny smarować masłem, natomiast wędlinę, mięso i jajka - jeść bez pieczywa lub bez ziemniaków, najlepiej z dodatkiem warzyw. Frytki należy zastąpić bogatą w magnez kaszą gryczaną lub niełuskanym ryżem. Magnez stabilizuje pracę układu nerwowego i łagodzi bóle.

    Warto zamienić tłuszcze zwierzęce na roślinne. Polecane są też ryby, bo zawarty w nich tłuszcz działa łagodnie przeciwzapalnie.

    Warto używać pieprzu cayenne i chilli, bo mają działanie przeciwbólowe.

    Imbir wspomoże kurację

    W migrenie poleca się napary z imbiru. Ten korzeń ma działanie przeciwbólowe, a poza tym zmniejsza nudności, które czasem pojawiają się przy silnym bólu głowy. l Można przygotować napar imbirowy w następujący sposób: 5 cienkich plasterków świeżego kłącza zalewamy szklanką wrzątku i przykrywamy spodeczkiem. Po 5 minutach napój jest gotowy. Można też kupić w aptece lub sklepie zielarskim gotową herbatkę.

    Świeżo zaparzoną imbirową herbatkę warto pić codziennie, najlepiej przed snem.

    Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=162305



    Designed by Finerdesign.com